onsdag, augusti 31, 2011

Breakingpoint

Klev upp kl. 5 i morse (Galenskaper!). Sedan åkte jag till Bjästa för att vara barnvakt åt lilla Frej. Det gick riktigt bra från början, vi tittade på film, åt glass och hade det mysigt. Sen började jag få huvudvärk och känna av en ev. feber. Så in med ipren och fortsätta vara den trevliga mostern som jag alltid är, haha :) I alla fall så blev jag extremt seg och trött i huvudet (inte bara för att jag klev upp tidigt).

På väg kände jag hur stressad jag faktiskt var, men hade väl trängt undan allt under dagen. I bilen kände jag hur lättirriterad och extremt lättstressad jag var och därmed kom också ångesten. Stress och ångest för att jag snart har tenta och inte har pluggat mycket alls. Nu, ikväll är jag rädd för att jag inte har någon som helst ork kvar till att plugga. Behövs inte mycket just nu innan jag bryter ihop.. Vill bara lägga mig under täcket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!