lördag, augusti 13, 2011

Blondin med dåligt minne

Ja, för att förklara min rubrik så måste jag först och främst erkänna, trots att det gör oerhört ont att säga det, att jag i grund och botten är blond. Hemskt, jag vet.. Tro mig. Jag har försökt dölja sanningen sedan jag gick i 9:an. Men nu är det ute so deal with it. Det kan vara en chock men om ni tänker efter så förklarar det en del utav mitt underliga beteende och mina extremt konstiga uppenbarelser. Till exempel så satt jag och körde häromdagen i jobbet när det regnade otroligt mycket. Helt plötsligt så slutar det regnar och jag förstår inte varför och blir alldeles förundrad över fenomenet tills dess att jag inser att jag kör under en bro. Hahaha.. Ja, jag är väl medveten om att jag idiotförklarar mig själv just nu men det bjuder jag på ;P

Närminnet är något hos mig som har blivit extremt dåligt sedan jag själv blev dålig för 1½ år sedan. Dock är det bra mycket bättre nu i jämförelse med i höstas då jag knappt kom ihåg mitt eget namn. Så bli inte allt för arg på mig om jag glömmer bort att ringa upp, smsar tillbaka eller något annat liknande. Jag glömmer väldigt snabbt och väldigt ofta. Tyvärr får ni leva med det ett tag till, jag gör det :)


Dagens motto: Bli inte förvånad om det slutar regna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!