måndag, augusti 29, 2011

Monday morning

Idag är det måndag och min första vecka tillbaka till verkligheten. Den här veckan måste jag nämligen börja plugga, har en tenta på fredag. Men skolan börjar egentligen inte förrän nästa vecka så jag har den här veckan kvar till att inhandla nya kollegieblock med mera.

Hittills har det varit en seg morgon.. Vaknade kl. 9 och tänkte somna om först. Men efter att Lova busat upp mig ur sängen så tänkte jag att det är lika bra att få ordning på dygnet inför nästa vecka. Men väl uppe har jag inte börjat komma igång förrän ganska nyligen, sådär vid 12-snåret. Så jag har nu diskat, småplockat och ska dammsuga lägenheten. Därefter blir det dusch och sedan blir det plugg för hela slanten.

Bjuder på en bra låt också :)
 

Obs! Videon på det här klippet är fruktansvärt irriterande men ljudet var mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!