tisdag, augusti 09, 2011

Protest!

Många protester de här senaste dagarna.. Jag själv har protesterat, eller i alla gnällt, över min ångest som har varit extrem sedan i torsdags. Har varit hemma från jobbet 2 dagar, vilket jag inte alls är nöjd över. Men samtidigt vet jag att jag inte skulle ha klarat av att jobba i det skick jag var i.
Idag vaknade jag i alla fall upp och mådde mycket bättre. Hoppas nu att det håller i sig!

Rasmus (högst troligt) har även han protesterat idag. Han protesterade mot en för full kattlåda och kissade därmed i sängen. En förbannad och uppgiven matte var tvungen att ta bort de nya sängkläderna för att tvätta allting. Som tur är har jag tvättid imorrn och nu under kvällen var maskinen också ledig. Något gott ur det onda i alla fall.

Var ju på bröllop i lördags som jag inte har recenserat ännu. Lite väl kristet för min smak men trevligt var det!
Här kommer en bild på det vackra brudparet!


1 kommentar:

Tack för din kommentar!