torsdag, augusti 25, 2011

Kandelaber

Köpte en helt underbart snygg kandelaber igår. Så snygg och jag har börjat se framför mig mitt/vårt nya sovrum framöver :) Dock är det ett par år bort, men det skadar inte att börja lite smått nu redan :)
Kandelabern är jag i alla fall oerhört kär i, och stilen är sååå jag!

Visst är den snygg?

Har idag dock inte gjort något alls.. Har slappat hela dagen då min hosta har gjort mig förlamad. Orkar ingenting och orkar inte bry mig om det heller.. Försöker bara vila upp mig och bli frisk.

Roar mig dock lite grann med nätpoker :) Har inte alls lika bra pokerfejs vid datorn som jag -tror- att jag har vid bordet :P Men spännande är det och några Extremt bra händer har jag fått i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!