tisdag, augusti 23, 2011

Spökprästgården

Ja, nu är jag hemma ifrån denna mycket trevliga lilla vistelse. Förkylningen gav mig ett brejk medan jag var där, eller ja.. Den blev sämre under kvällen och till dagen efter. Men jag överlevde, dock så kanske jag råkade smitta någon, det återstår att se.

Några saker som jag märkte av under kvällen/natten var:
- Steg i trappen
- Kalla drag
- Ljudet av "något" som gungar
- En/flera närvaro
- Flera dunsar och knäppningar

Här kommer lite bilder från vår tripp i alla fall :)

Den fina, men något spöklika prästgården

Kaffe på maten

Promenad till kyrkogården

Den mytomspunna gungstolen

En riktigt gammal och häftig telefon

Spelkväll med spökena

Bild på Walter som hänger i det blåa rummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!