tisdag, februari 01, 2011

Rosa är fint!

Jag struntade i min lektion idag. Kändes så ovärt att gå på den då jag ändå inte skulle kunna göra så mycket. Det var ett tillfälle för oss att få feedback inför ett kommande arbete, men vi har inte ens börjat. Vad ska man få feedback på då liksom? Kände dessutom inte för att åka på något mer jobbigt efter gårdagens bravader.
Men det blev en trip in ändå. Mötte upp Linn och pluggade inför vår redovisning på torsdag, vilket jag tror kommer att gå bra. Vi har bra koll på vårt program och det känns som att det kommer att funka ganska bra :)

Jag har ont i min hand. Skulle verkligen ha velat haft bil med mig till stan idag. Men jag tog mig hem i alla fall. Har köpt inför att jag ska baka bröd någon dag framöver (Tack Mickan för receptet!) och nya gardiner till köket :) Kommer att bli rosa och fint! Får se om det blir någon bild senare.
Har även fixat fler vaser då jag bara har någon enstaka, lite jobbigt. Finns många billiga och bra på Åhlens. Utöver det så köpte jag två nya träningslinnen, ett rosa och ett blått :) Kommer att vara skitsnygg idag då jag ska träna ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!