fredag, februari 18, 2011

Redovisning

Var så trött igår efter min reodovisning att jag inte orkade skriva.. Men det gick bra. Jag tappade bort mig lite grann men det var inte något som gjorde något tror jag. Jag fortsatte med något annat. Så jag gjorde hela min del på ett gympapass. Det känns bra att ha det bortgjort. Men jag var fruktansvärt nervös innan. Väntandet var värst.. Klarar inte av sånt. Jag vill gå dit och göra bort det på en gång. Men vår överraskning verkade gå hem i alla fall. Vi klädde oss i 80-tals kläder. Jag hade ett par ljusblåa strumpbyxor, svarta shorts och rosa glittrig top. Sprejat hår, rosa örhängen och rosa ögonskugga. Så det var roligt ;)
I vilket fall som helst så är det bortgjort, om än lite halvdant på grund av förkylningen. Väl hemma så fick jag äta god mat :) Roberts inbakad kycklingröra med färsk pasta. Nomnom! På kvällen blev det lugnt med en film och glass och efter det däckade jag. Var så trött efter en hel dag på skolan.Nu är det bara att vänta på hur domen lyder från läraren. Lär väl få reda på det om 1-2 veckor antar jag.

Just det ja.. Fick en stor och jättefin tulpanbukett av min älskling igår också! Jag älskar verkligen tulpaner, de är mina favoritblommor (jag har det tatuerat dessutom :P)

Fina tulpaner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!