torsdag, februari 03, 2011

Redovisning

Hade redovisning idag som jag har skrivit om. I vatten, mer specifikt vattengympa. Vi hade en låt som vi skulle visa upp och det gick riktigt bra :) Jag är nöjd över att jag först och främst inte blev så nervös och panikslagen som de andra redovisningarna. Jag var riktigt lugn och det var faktiskt nästan lite roligt :P
Fick även veta att jag var godkänd på den första examinerande uppgiften, aerobicsen. Den som jag var så nervös över och i princip inte kunde träna till. But I made it! :D

Efter skolan gick jag till Reuterdahls för att träffa Emma och för att fika med älsklingen när han kom efter jobbet. Så mysigt det är där och gott fika har dom också :) Men allra bäst var ju förstås Emma! Ska träffa henne snart igen. Robert ska iväg på Hockeyn och då tänkte jag tillbringa lite tid med henne, ska bli mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!