onsdag, februari 16, 2011

Gympa

Vi har en bil som äntligen funkar igen! Yay :) Den har nämligen varit död och omöjlig att få igång sen i måndags. Men idag fick vi hjälp av Lars som kom till år undsättning. Även Malin och Eva och vår snälla granne har hjälpt oss med att tillföra oss med diverse saker. Tack! :)

Idag har vi äntligen fått ihop hela programmet till gympan. Har redovisning imorrn. Men på grund av förkylning och annat så har vi inte haft någon tid till att plugga, därför är vi ute lite i sista minuten. Men förhoppningsvis så kommer det att gå bra. Bara jag lyckas plugga in mina låtar och vad som ska göras när så blir det nog inga problem. Känns faktiskt lite roligt, men även väldigt nervöst just i och med att vi inte har hunnit träna så mycket.

Förkyld är jag fortfarande. Dumma! Kommer inte att palla alla gympapass imorgon. Jag får nog stå över bra många tyvärr. Vill ju orka med mitt eget först och främst, dock är det på slutet så jag får ta det lugnt.
Jag ska fortsätta plugga in detta nu. Hoppas bara att det funkar imorgon! *håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!