tisdag, februari 22, 2011

På skolan

Har sovit så dåligt inatt. Kunde först och främst inte somna och när jag väl sov så vaknade jag stup i kvart kändes det som. Tror att jag drömde att jag var nervös inför skolan idag (vilket jag inte alls har varit) och det kan ha påverkat mig.. Misstänker jag i alla fall. Trodde dessutom att jag skulle kunna ta en senare buss, men den gick inte så jag fick ta den tidigare bussen och vänta en halvtimme på skolan.. :/ Men nu är förmiddagen bortgjord i alla fall. Har suttit med en halv föreläsning som ska fortsätta nu efter lunch.
Efter skolan ska jag göra bort några små ärenden som jag har missat tidigare, typ köpa lampor, frimärken, lämna tillbaka en bok och lite sådana små saker. Ikväll ska jag sitta och plugga. Har en massa att läsa och boken har jag bara i 2 veckor.. Tusan också!
Nej, nu ska jag kila iväg och förhoppningsvis få tag på någon som kan fixa mitt konto på skolan..
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!