måndag, februari 14, 2011

Alla ♥ Dag!

Idag är det Alla hjärtans dag! En riktigt mysig dag där vi alla tvingas att vara extra kärleksfulla mot varandra. Varför kan vi inte vara det alla andra dagar på året också? Måste vi köpa presenter och spendera en massa pengar på dyr mat vartenda år den 14:e februari? Det är så kliché alltihop men ändå fortsätter vi år efter år och tycker att det är en speciell dag. Jag vet inte om den är så speciell egentligen. Då tycker jag bättre om vår årsdag för den betyder verkligen någonting för mig. Vad har den 14:e februari gjort som är så speciellt att jag ska fira den dagen?
Så vår alla hjärtans dag blev väldigt lugn. Robert var på jobbet och jag på skolan. Till middag blev det pyttipanna och jag satt med läxor efteråt. Men vi åt faktiskt chokladbollar och tittade på några trevliga program på tv:n. Men så mycket mer speciell än andra dagar kan jag nog inte påstå att det har varit.

I vilket fall som helst så hoppas jag att ni omges av mycket kärlek idag! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!