söndag, februari 20, 2011

Update om helgen

Vi drar till Hållen, festar med trollen :P Hihi, kom på den idag/igår. Vi var nämligen till Malin och Eva igårkväll för att dricka lite vin och umgås. Jag var dock nykter, vilket jag kommer att fortsätta att vara fram till sommaren. Men det var riktigt mysigt. Dom spelade gamla nintendospel och hade det allmänt trevligt. Dock blev jag extremt trött mot slutet så väl hemma stupade vi i säng till 2.

Idag har vi hunnit vara till Fammon och fika :) Alltid lika trevligt!
Därefter var vi och handlade en hel del. Inte riktigt storhandling, men typ en mellanhandling :)
Nu har jag precis suttit och gjort klart det sista arbetet för friskvårdsmetodik kursen, så skönt att lämna det bakom sig nu. På tisdag börjar nästa kurs med mitt favoritämne, psykologi. Ska bli roligt.

Men men, nu är det mat som står närmast på schemat.
Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!