tisdag, februari 01, 2011

Att du har mage...

Det blev inte mycket till träning idag, bara ca 20-25 min. Tappade ork och lust helt plötsligt och jag blir bara på otroligt dåligt humör om jag fortsätter då. Så det blev en kortis idag. Insåg sedan när jag skulle klä mig att jag har gått upp otroligt mycket i vikt. Uscha.. Och allt har satt sig på magen tror jag, nu kommer alla att titta på min mage också som jag försöker dölja.. Tusan!
Men jag får helt enkelt sluta helt med sötsaker, dricka och fet mat (vilket jag ändå inte äter). Men jag som älskar choklad, hur ska det gå?

I vilket fall som helst så hittade jag till slut kläder och vi begav oss till Isabell och Magnus för att se hockey. Eller Robert i alla fall, jag for bara för att umgås :) Så det blev en trevlig kväll uppe hos Sofie med en massa snack.

Nu ska jag dra mig i säng, är lagomt trött. Ögonen går snart i kors på mig och inte får jag sova ut i morgon heller. Blir en trip in till staden igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!