måndag, januari 31, 2011

Minne som en gnu var det..

Det jag egentligen skulle skriva var att jag har klippt mig igen idag :) Mest bara fixat till min tidigare frisyr, det började bli så långt. Men det är mer uppklippt nu så allt mitt tjocka och tunga hår inte bara blir platt på en gång. Hade Samuel varit här hade han märkt det på en gång. Jag är riktigt imponerad över han öga för detaljer. Han märker alltid direkt när jag har färgat håret även om det bara är en lite nyansskillnad. Han är grym på det :)

Var hos Mickan under kvällen i alla fall. Mycket trevligt vi fixade och trixade med lite blandat. Bakade bröd och gjorde mat, pratade och såg på tv, badade katt och stickade (eller ja Mickan i alla fall ;P). Mysigt är nog rätt ord. Måste göras om snart igen, blir alltför sällan nu för tiden.. :(

På vägen hem blev jag glatt överraskad. När jag kommer körandes så ser jag en cyklist på vägbanan, men han flyttar sig snabbt in på trottoaren så att jag enkelt kommer förbi och förflyttar sig sedan ner igen. Vilken gubbe med sånt vett. Jag tycker om sånt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!