fredag, januari 28, 2011

Cooler than me

Satt hela kvällen igår och gjorde en musikanalys på Mike Posners Cooler than me. Kommer att vara less på den låten efter nästa vecka, för jag måste verkligen nöta in den i huvudet. Och inte är den särskilt enkel, lite underlig uppbyggnad.


Under tiden som jag satt och skrev så märkte jag en liten katt som låg på en hylla under mitt skrivbord. Lilla rasmus låg där och grymtade ;P


Tog en ordentlig sovmorgon idag. Klev inte upp ur sängen förrän halv tolv. Men hade vaknat till och från sen nio. Men det är himla skönt att få ta en slöardag efter en tuff vecka på skolan. Ska snart ta mig an att bära bort tvätten och sedan förbereda maten. Det blir svampgratinerad kassler och typ ris till tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!