söndag, januari 30, 2011

Seeegt..

Det har varit en himla seg dag idag.. Har inte fått så mycket gjort egentligen. Har inte haft energin till att orka plugga eller göra något egentligen. Bara slöat.. Har lyckats fått in programmet i huvudet tror jag. Men det är inte så jätte svårt, så länge det sitter kvar till imorgon. Grupparbetet däremot går inte alls bra. Står bara och stampar på samma ställe. Har problem med skrivandet och hela grejen. Det funkar inte alls för mig idag. Och jag känner inte att jag ska stressa på mig själv med det heller för då kommer jag bara att må dåligt och det resulterar till ett ännu värre scenario.

Har dessutom en superkåt katt här som går och gnäller hela tiden! Hon är verkligen aldrig tyst förutom när man kliar henne på rumpan (Nej, hon är inte kastrerad ännu. Nej, vi vill inte ha kattungar. Det är bara så dyrt att kastrera..) Hon är dryg när hon är som värst men annars väldigt söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!