tisdag, januari 25, 2011

Toppar och dalar

På skolan så satt alla och väntade på vår lärare, hon kom 20 minuter sent. Vi var alla nära på att gå, så hon var då precis i tid. Dock så drog det då över i 20 min istället av lektionen, vilket jag blev lite less på. Kände mig stressad då jag egentligen skulle ha hunnit duscha och mött Robert för att åka och handla. Ingen dusch och 10 min sen blev jag, men det är väl godtagbart. Less var jag i vilket fall som helst, tappade humöret helt. Men jag får mycket lättade toppar och dalar i mitt humör när jag har mens. Vilket jag har haft i 2½ vecka nu! Vad är det för fel? Orkar inte..

Livet fortsätter tyvärr ändå. Så på torsdag har jag en examination på aerobics. Ska lära ut ett block (1 block = 4 åttor). Inte så svårt att lära ut själva rörelserna, det jobbiga kommer när man måste ha så bra koll på musiken och veta vilken som är "startåttan" och kunna göra en massa tecken. Hm, får se hur det går.
Dagen efter (fredag) så har vi en redovisning där vi ska visa en låt med styrkeövningar. Jag ska då använda mig utav Taio Cruz "Break your heart". Kommer att lyssna sönder den nu i veckan. Men efter det blir det lite lugnare. Har en redovisning till och senare 2 examinerande uppgifter till. Men då har vi lite mer tid vilket känns bra. Men jag känner mig minst sagt lite stressad över denna kurs. Det är lite dålig information om alla uppgifterna..

Var till Isabell och Magnus ikväll. Vi tog med oss fruktsallad och glass som vi bjöd på, mycket gott. Samuel och Anastasia var där också :) Hockeyn var kvällens stora show. Eller ja show och show. Dom förlorade, ganska dåliga var dom tycker jag allt. Jag är väl inte den mest hängivna supporten men det är lite intressant att se ibland ändå. Jag som rycks med när jag väl sitter där. Kan dock inte så mycket men det är roligt när det går bra för oss, Modo alltså :)

Nej, nu ska jag ordna lite småsaker inför skolan imorrn. Fixa disken och sen blir det sängen.
Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!