onsdag, januari 26, 2011

Lugn dag

Sitter här hemma nu, har inte hunnit skriva tidigare idag. Men det har väl varit en relativt produktiv dag. På skolan hade vi genomgång på gymmet om vad man ska tänka på när man instruerar olika individer. Trodde dock att vi skulle få träna och bli ordentligt svettiga, men icket. Inte ens varm.
Så efter det blev det lite lunch och därefter grupparbete. Ett mycket underligt upplägg tyckte vi allt att det var. Men vi kom en bit på vägen.
Känner mig dock lite stressad över hela arbetet. Har inte många dagar på oss att göra klart. Men förhoppningsvis så går det bra. Hoppas jag iaf.
Imorgon har jag då min examination. Ganska nervös, men jag ska öva lite på Robert sen ikväll :)

Just, på vägen hem från bussen så var himlen sådär vackert rosa. Tog en liten bild på det med mobilen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!