torsdag, januari 27, 2011

Nervös

Jag är så fruktansvärt nervös.. Har inte ätit så mycket. Jag kan inte äta när jag är stressad eller nervös. Jag får truga i mig maten. Men jag har en frukt med mig som jag kan äta senare iaf.
Igår kväll var jag ännu mer nervös och stressad. Fattade inte hur jag skulle fixa allt. På det blev jag arg på mig själv för att jag inte fattade. Så jag dundrade iväg mot affären (för en gångs skull lite fortare än vad lagen säger) och då möter jag en polis. Tur var så brydde dom sig inte. Väl där inne gick det bra (hade åkt först när mina rödsprängda ögon hade lagt sig lite), men när jag skulle ta mig från parkeringen. Jag slirade och slirade. Fick inget grepp med bilen alls och jag höll verkligen på att tappa all logik när jag äntligen kom mig därifrån. Efter det så hjälpte Robert mig lite, höll mig lugn och sådär. Men det var jobbigt. Kunde inte träna alls på hela eftermiddagen på grund av ångesten. Jag tappar helt fokus då. Samma nu idag på morgonen. Känner mig alldeles grötig i huvudet. Huvva.. Hur ska det här gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!