måndag, januari 24, 2011

Redigering

Jag har ändrat lite på bloggen. Och nu är den öppen för allmän åskådning. Jag får se vilken vändning den möjligtvis tar nu efter detta. Vad mer har hänt? Jo, jag och Robert var på fest i lördags. Väldigt trevligt men jag for ganska tidigt. Var nykter och kommer nog alltid att vara det fram till sommaren. I och med mina tabletter som jag äter dagligen så mår jag så dåligt några dagar senare om jag dricker alkohol så det är det slut med nu. Ja, i vilket fall som helst så kom vi då hem runt tolvslaget. Men jag mådde så dåligt. Illamående, ont i magen och yrsel. Precis som om jag vore full, men jag var spiknykter. Vet inte alls var det kommer ifrån, men jag har en teori om att det har med mina problem att göra. Eller så projicerar jag bara alla andras känslor kanske, vilket också är en teori.
Många teorier här nu, tror att jag ska växla med lite tvättande.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!