fredag, juli 15, 2011

Första passet

Jepp, nu är första jobbpasset avklarat! :) Gick riktigt bra förutom att det blev riktigt körigt ett tag där jag både skulle avsluta dagpasset och påbörja kvällspasset samtidigt, på två olika ställen i stan. Lite jobbigt att hinna och dessutom hinna in på kontoret för att byta från dagtelefonen till kvällstelefonen. Men det gick, trots att jag blev lite sen.

Förutom det tycker jag att det har gått rätt smidigt. Inte mycket dötid utan det har varit full rulle hela kvällen. Skönt på det sättet att passet bara flyger iväg men samtidigt så blir jag mer uppe i varv. Kommer att ta en timme nu i alla fall innan jag har lugnat ner mig och kan ta mig i säng. Som tur är jobbar jag kväll i morgon också så då gör det inget om jag sover lite längre. Eller ja, så länge som jag brukar, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!