torsdag, juli 14, 2011

Grilla och fiska

Igår var det en riktigt lat dag på förmiddagen.. Gjorde i princip ingenting alls.
Men mot eftermiddagen drog jag och Robert till Domsjö för att grilla med Magnus och Isabell. Riktigt gott faktiskt.. Men färdigmarinerat kött är aldrig lika gott som egen marinad, så måste göra egen nästa gång vi grillar.

Efter det drog vi till Gottne för att fiska med Malin, Eva, Mats och Ann. Vi åkte fyrhjuling (jag vill ha en!) till en liten tjärn där det fanns öring. Vi fick upp ett par stycken men inga stora.. Men att grilla dom blir supergott. Bara lite salt och peppar och direkt på gallret :)

Hade planerat på att fara på bio ikväll, men det är i princip fullt så då väntar vi till nästa vecka. Jobbiga är att jag har bara 3 kvällar jag kan gå, eventuellt. Måndag, men då umgås jag nog kanske med Isabell. Torsdag, då är det pysseljunta. Fredag är kvällen innan vi drar till Småträsk och då vill man gärna lägga sig tidigt då vi ska upp tidigt.

What to do?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!