torsdag, juli 07, 2011

Berget 9

Jag har varit i Härnösand förra veckan, tisdag till söndag. Helt sjukt var roligt jag har haft! :)
Vi, jag, Emma och Lullan, spelade klanmedlemmar i den mest konservativa och ortodoxa klanen som fanns. Dock ville våra karaktärer gå sin egen väg så de klädde sig som zigenare och var spåkvinnor. Detta var inte alls populärt hos de andra klanmedlemmarna men som tur var hade min karaktär en farbror som var mycket förstående och hjälpande (som dock var med i en annan klan). Detta var extremt roligt att spela på, men jag ångrar något enormt att jag inte hann och vågade spela ut min karaktär ännu mer då det fanns så mycket konflikter att leka med. Men samtidigt vill man heller inte ge vissa karaktärer för mycket då de kan bli jobbigt för dom.. I vilket fall som helst så var det superroligt och jag längtar redan till nästa år. Kanske Mila, Alice eller Natasha kommer tillbaka då :P Kommer att ha Berget/lajv-ångest nu ett tag framöver så ni får leva med att jag kommer att älta detta väldigt länge!

Här är i alla fall en liten bild på oss som jag har lyckats hitta. Får se om jag lyckas hitta åt flera senare, dock tyvärr inga bilder själv..



I vilket fall som helst så kom jag då hem i söndags och har varit helt död sedan dess.. Inte förrän igårkväll började jag få tillbaka lite energi och inte förrän idag har jag börjat göra något vettigt som att packa upp, tvätta och städa. Men jag har varit fruktansvärt lat på den kanten också så imorgon blir att ta itu med resten.
Ska även försöka hinna uppdatera mig i alla bloggar som jag inte har läst på huuur länge som helst.

Nej, nu måste jag försöka sova.. Har lyckats vända på dygnet nu efter Berget, har dock inte gjort något försöka till att vända tillbaka det än heller. Får ta det till veckan, har tänkt att ha ledigt nu när jag faktiskt är ledig. Börjar ju inte jobba förrän den 19:e vilket känns hur bra som helst, sommarlov är inte helt fel. Och ärligt talat behöver jag nog en massa vila för min hälsa, men pengar betalar hyran så det är lite pest eller kolera det där. I vilket fall som helst så har jag varit ledig och ska fortsätta vara det ett tag till. Har lite planer för nästa vecka, om nu Robert får sin semester, där jag har planerat att involvera vissa personer som dock inte vet om det ännu.. :P Moahahah.. Ja, jag får vara elak ibland, men bara lite.

Nej, nu ska jag verkligen gå och lägga mig. Natti, natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!