måndag, juli 18, 2011

Mysigt!

Idag har jag i princip haft en heldag med min underbara Isabell :) Vi var en sväng på stan och handlade lite smått och gott inför dagens bravader.
Vi utövade massage, gjorde ansiktsmasker och mös framför en film med isthe och melon. Riktigt mysigt!

Därefter gjorde vi middag tillsammans och åt tillsammans med Robert, Magnus och Johan. Mumsigt :)
Jag, Robert och Johan for även och såg Harry Potter del 2 ikväll. Superbra film! Tycker att den tog med allt bra ifrån boken. Dock har jag glömt det mesta därifrån, men känner mig nöjs med resultatet ändå.

Nu ska jag bara ta det lugnt för jag har, konstigt nog, känt av ångesten lite grann nu under/efter bion. Så jag ska krypa ihop under en filt och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!