onsdag, juli 20, 2011

Scrap

Idag har varit en lugn dag.. Har varit en snabbsväng till stan för att köpa stövlar. Så nu kan jag och älsklingen äntligen fiska vart vi vill :)
Därefter har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.. Eller jag har det, Robert har klippt gräs och trimmat slänterna som vi har. Duktig!

Ville åka och bada tidigare men hade bara någon enstaka timme på mig för att få ihop folk och planera allting och sen faktiskt genomföra det. Så jag blev bara hemma istället och har suttit och scrapat på ett album som jag köpte idag. Fick idén av Sofie :)

Har hunnit med 4 sidor idag. 2 st om bröllopet, 1 om Theos dop och 1 om julkort på barnen :) Det kommer att bli många fler sidor men då vi inte har patroner till skrivaren så kan jag inte göra mer just nu, behöver fler bilder. Men idéer har jag så att det räcker och blir över!




1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig!
    Vi måste fixa våra gästfoton så snart vi börjar bli klar ute....hmmm kanske med hjälp av ngra flaskor rödvin och Nintendo 8mb :D
    -Eva

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!