onsdag, juli 20, 2011

Bilförare

Blir så förvånad ibland när man är ute och kör bil.. Man stöter på den ena idioten efter den andra, men ibland dyker dom små guldkornen upp.
Till exempel så var jag in på OK idag innan jobbet och precis när jag ska svänga in så börjar en lastbil ta sig ut och kör nästan in i mig! Galning..
Kort därefter så ska jag ut därifrån vid rondellen och jag får vänta i en evighet innan det till slut stannar en lastbil så att jag får ta mig ut. Vilka underbara chaufförer det finns samtidigt som det finns riktiga idioter.



I brist på andra bilder så tänkte jag visa mina senaste inköp :) En tubtop som är blå med vita prickar och en ny bikini som är blå med vita blommor på. Allting gick på runt hundralappen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!