söndag, maj 22, 2011

Utan jobb

Ångest, panik, attack, ångest, ångest, ångestattack, ångest, panik, panikattack, ångest, ångest och ångest... Så såg min lördag och fredag kväll ut. Insåg att jag inte kommer att klara av jobbet. Så jag ringde och sa att jag inte kommer att jobba i helgen (alltså igår och idag). Ska jag ringa till veckan och säga att jag inte kan jobba i sommar, för jag klarar inte av det.. Jag insåg att arbetsuppgifterna är precis sådant som jag ville komma ifrån och jag har heller inte kunna säga något om det innan då jag inte hade fått någon som helst information om jobbet. Inget alls.
Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra...??? Jag har sökt ett annat arbete som jag hoppas innerligt att jag får. Får se framöver. Annars har jag väl kurserna i sommar jag kan roa mig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!