fredag, maj 20, 2011

Jobb

Ska jobba idag, imorgon och dagen efter det.. Hur ska jag orka med hela helgen? Är redan jätte trött, hur kommer jag då att känna mig på söndag kväll liksom? Men i vilket fall som helst så har jag inskolning idag och imorgon och jobbar själv på söndag (trots att jag inte har någon delegering!). Jag skulle tro att dom har väldigt lite folk om dom tar in mig.
Det roliga med jobbet är att jag inte vet någonting om det i princip. Jag har inte fått någon information eller ens ett schema. Så får väl se hur det går, men det är inte alls som de andra jobb jag har haft så jag hoppas att det kommer att gå bra. I värsta fall får jag säga som det är...

Jobb med bröllopet blev det igår hos Jossan med mig, Robert, Malin och Eva. De sista detaljerna gick vi igenom och nu är nästan allting helt klappat och klart. Några småsaker kvar men inget som kräver en massa energi.

Just det.. Igår ringde Robert upp veterinären för att fråga om allting då han hade samma känsla som jag. Att de helt enkelt bara skyllde på något annat för att det är lätt. Så han "bråkade" lite med ägaren och det ska nog förhoppningsvis lösa sig. Det kommer att bli mer kontakt till veckan så vi får se hur allt ser ut då. Håller er uppdaterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!