söndag, maj 08, 2011

Grillat

Jag och Robert bestämde oss för att plocka ner bord och grill från vinden och inviga det inför den här sommaren. Sagt och gjort.. Vi kånkade ner allt, med blod, svett och tårar (nästan i alla fall :P) och trots att den är riktigt ranglig från en incident förra året så står den faktiskt upp och kan användas. Men jag vet hur länge till den överlever. Tror inte att den fortsätter till nästa år..
Idag har bara varit en seg dag, har inte gjort mycket alls. Spelat, sett film, tagit det allmänt lugnt. Har varit så trött och känt att jag varit trött ofta nu de senaste veckorna. Vet inte varför riktigt.. Om det bara är årstiden (vilket dock är underligt, eftersom att det är sol och det mår man bra av!) eller bara jag som spökar.. Har ingen aning.

Igår var jag gräsänka.. Pajken min åkte till sin svåger och spelade bort lite pengar på poker :P Jag satte mig i bilen och tog en tur till Emma :) Där satt vi och pratade in på natten om ditt och datt. Något som ska göras om snart.. Man har ju så himla mycket att prata om :)

Slutligen vill jag bara säga... att Rasmus är en mycket bra presentkatt.

En röd rosett på svansen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!