måndag, maj 02, 2011

Maskerad

I helgen var det sista april och jag hade anordnat en maskeradfest. Här är ett litet axplock utav alla som var här:


Jag. Har bara bild på smink och öron. Ingen på klänningen eller vingarna. Jag skulle då föreställa en älva.

Musse Pigg (Malin)

Sad Batman (Magnus) och Superhero (Robert)

Kenny (Elvis) och Nils Karlsson Pyssling (Eva)

Magica de Hex (Isabell) med sin onda katt (Rasmus)

Superhero (Robert) besegrar TF2 (Lars)

Kapten Haddock (Johannes)
Spionen TF2 (Lars)

Tingeling (Veronica) och Kapten Haddock (Johannes)

Petter, Emma, Sofie och Anton

En Electric Sapper som spionen lämnade lite varstans i lägenheten..

En cowboy (Michael) och Robin Hood (Johan)
Jag testade lite av Roberts kostym dagen innan och är bara tvungen att lägga upp denna ursnygga bild på mig :P Observera rosetten i håret också, hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!