fredag, maj 13, 2011

Umeå, Sverige och Ryssar

Udda kombo, jag vet :P Men jag har ju varit borta och inte hunnit blogga något. Så här kommer en liten uppdatering.
Torsdag - Jag åker upp till Umeå. Umgås med min kära Ezther och får träffa både Jojjon och Adam vilket var super trevligt!
Fredag - Jag är på uni i Umeå för lektioner. Därefter åker jag hem och möts upp av min älskling. På väg hem lyssnar vi på hockeyn och hör att det blir 2-1 till Sverige. Awesome tänker jag :P
Hemma så fipplar jag med present till Samuel som fyller år idag (Grattis!) och kort därefter så beger vi oss till kanotcentralen för att umgås med en hög ryssar. På väg dit så hörde vi precis om sista målet och att de gått vidare till final, vilket togs upp ett antal gånger med ryssarna (att det skulle vara intressant om det var final mellan Ryssland och Sverige :P). Vi fick god mat, sprit och det var ett mycket trevligt sällskap. Dock har jag insett att ryssar är extremt givmilda, så pass att dom inte vill släppa iväg en. Dom ville ha kvar oss och supa ner oss i princip :P Haha.. Men vi sa att det får bli en annan gång. Riktigt trevligt var det i alla fall :)

Men nu ska jag ta det lugnt och se ett avsnitt av Heroes s4 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!