onsdag, maj 25, 2011

Ingen dator

Är utan dator för tillfället då mitt grafikkort i datorn dog.. (Sitter på skolan och skriver just nu och kan låna Roberts ibland. Men det kommer att vara svårare att få tag mig därigenom just nu) Så nu är jag på jakt efter ett nytt, men inte alltför dyrt. Är trots allt bara en fattig student :P
Har som jag tidigare nämnt avsagt mig jobbet för sommaren.. Har inget nytt på G ännu men jag letar. Behöver ett jobb, som Inte innehåller omvårdnad. Hoppas att allt löser sig, annars har jag två kurser som jag kan roa mig med och därmed få pengar.

Idag har jag en redovisning på skolan, men jag kommer att måsta smita tidigare då jag ska till läkaren kl.11. Fick inte direkt välja akuttid :P Anledningen till besöket är att jag har en knöl under armen och det kan tydligen vara allt från en svullen körtel till en cysta, så det är lika bra att kolla upp det.

Så vid det här tillfället är jag utan dator och jobb ett tag framöver.. Hoppas att det inte håller i sig särskilt länge.. Får ju sån ångest när saker och ting inte fixar sig.

2 kommentarer:

  1. Köp en Ipad för 4000 ^^ mjau, det ska jag göra

    SvaraRadera
  2. Det har jag verkligen inte råd med.. Har knappt ens råd med ett nytt grafikkort för under tusenlappen..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!