måndag, maj 02, 2011

Söndag

Söndag var en riktigt seg dag.. Jag drack faktiskt på lördagen, en bål som jag kokade ihop efter Evas recept. Riktigt god men full blev jag då inte. Dock fortfarande seg och trött dagen efter vilket kan ha att göra med att jag inte la mig förrän 3 på natten.
Vi gjorde i alla fall hemmagjord pizza till middag och jag och Rasmus gjorde en underlig upptäckt...

Kissarna tyckte att det var intressant med bakandet som pågick ovanför dom :)
Min pizza med tonfisk, creme fraiche, jordnötter,majs och champinjoner. Mums!
Jag och Rasmus blev väldigt konfunderad över mattan...
Men det var ju bara Lova... :P

Detta påminner mig om att jag borde baka en kaka till vår granne.. Det blev väääldigt livat på natten till söndagen och jag tänkte ge henne något litet som plåster på såren. Man vill ju inte ha sura grannar heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!