onsdag, maj 18, 2011

Klassfest

Har pratat med en utav lärarna angående omtenta och han skickade mig vidare till rektorn för just den institutionen. Så jag mailade henne igår och fick svar idag att hon inte ska göra något, att hon inte bryr sig. Har istället mailat rektorn för programmet så jag får se vad hon säger. Jag får sån ångest över att jag inte vet hur jag ska göra.. Jag måste göra omtentan men vill inte göra den så långt fram för risken att glömma mycket men jag har ingen som helst möjlighet att skriva den vid omtenta-tillfället. Så allt det suger just nu..

Något positivt idag var att jag gjorde bort ett seminarium och var kvar på skolan hela tiden! :) Yay me! Trodde att jag skulle vara tvungen att fara hem och vila efteråt men det gick riktigt bra faktiskt. Ingen ångest, inte särskilt påtagligt i alla fall.

Efter middagen begav jag mig till lungviksparken för klassfest. De andra hade redan grillat, men jag åt våfflor hemma innan. Väl där hade vi det himla trevligt, med dryck, spel och en massa umgänge :) Hade det riktigt trevligt och det känns bra att börja komma in i klassen ordentligt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!