onsdag, maj 11, 2011

Skola

Sitter på skolan just nu.. Missade första föreläsningen, dock lite med flit. Har nämligen en sådan sprängande huvudvärk igårkväll att jag trodde att jag skulle få en TIA-attack eller liknande. Börjar dessutom känna av huvudvärken nu igen medan jag sitter och skriver. Inte lika intensiv, än i alla fall.
Vaknade i morse och kände mig helt borta så jag bestämde mig för att vara hemma på förmiddagen. Hälsa före skola!

Har lyckats få läkemedelshanteringsboken idag. Ska plugga på om insulin inför delegering. Har dock ingen tid ännu. Eller ja, jag fick en tid men det är en suuuuperviktig lektion på skolan just då som jag verkligen inte kan missa. Så jag får boka in min egen tid. Ska ringa och höra om det snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!