fredag, mars 01, 2013

Intensiv vecka

Den här veckan har varit full. Har mått riktigt dåligt i princip alla dagar, mer eller mindre. Har dessutom fått bita ihop och ta mig igenom vissa saker ändå. Måndag var det en fullspäckad kväll, Tisdag - Läkare, Onsdag - Psykolog, Torsdag - Arbetsförmedlingen, Fredag - Begravning, Imorgon 30-års firande x2. I början av veckan har jag mått så dåligt att jag inte har orkat göra något annat än det jag har varit tvungen till.

När jag sedan igår mådde lite bättre så tänkte jag att jag skulle städa men då fick jag en ordentlig tillsägelse av Robert. Jag var tvungen att sitta ner och ta det lugnt, spela, se på tv/film eller annat. För tydligen har det blivit väldigt lite av den varan de senaste veckorna. Och jag mår så pass dåligt om jag inte får stanna upp och ta det lugnt. Så då var det bara att sätta sig ner. Tur att jag har någon som håller koll på mig!

Men hela den här veckan har gått så fort. Det har varit mycket som hänt och det har varit väldigt ansträngande. Så jag har varit jätte trött den här veckan, orkar inte mycket och blir helt slut på kvällarna och mår jätte dåligt. Less och halvdåligt humör har varit mitt signum den här tiden. Så efter imorgon ska jag ta någon dag och inte göra någonting. Bara ta det lugnt och det med gott samvete.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!