måndag, augusti 16, 2010

Skriva

I och med att jag nu har ändrat bloggen lite grann så kommer jag att vara lite mer öppen med det jag skriver om och beskriva min situation lite mer. Mest för att jag ska få skriva av mig (då det känns bättre efteråt) samt att jag tycker att det kan vara lite jobbigt att berätta allt för flera personer, så då kan ni läsa det mesta här :)


Btw.
Jag har spärrat mitt Visa-kort idag. Upptäckte idag att det är borta. Vette fan vart det kan ha tagit vägen. Senast jag använde det var för en vecka sedan (har inte behövt använda det efter det, förrän idag), men jag vet inte vart jag kan ha tappat det.. :S Aja, ett nytt är på G.

Har varit en sväng på stan idag med min bästaste vän :) Jag klippte luggen och köpte en snygg väska för 30 kr :) Vilket kap!
Men mot slutet kände jag att det började smyga upp.. Ångesten. I soffan började spasmerna komma och jag känner mig, bara efter några enstaka timmar med Mickan, redan helt slut i kroppen. Bara det här är mycket för mig.

Robert fick åka på Modos träningsmatch själv. Jag ska titta på film och ta igen mig :) Det blir The Ghost Writer.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!