söndag, augusti 22, 2010

Gräsänka

Har varit gräsänka i helgen. Från lördag morgon till nu idag, söndag eftermiddag.
Älsklingen for iväg på roligheter medan jag var kvar hemma.
Vad skulle jag hitta på?
Jag ringde Johanna så kom hon förbi. Vi hade en tjejkväll deluxe här :) Först åt vi ganska god mat. Sedan peeling och ansiktmask, efter det film - Grease, med gó fika såklart :) Efter det, en till film - Sex and the City 2, med gurka och chips att dippa. Mycket mums och bra för kroppen. Så det var trevligt.

Har fixat några små saker till kursen nu. Jag tror att allt är ganska säkert nu. Jag kommer att läsa Pedagogik A på nätet och fortsätter med programmet till våren. Det känns bra, hoppas bara på att det går bra också.

Aja, nu tänkte jag mysa med min efterlängtade pojkvän! <3
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!