tisdag, augusti 03, 2010

Aktiviteter :)

Det har varit mycket på gång nu de senaste dagarna. Åkte på roadtrip med älsklingen och två kompisar. Stockholm = Shopping, Skansen och Cosmonova, samt en natt på hotell :) Mycket trevligt. Sedan blev det dalarna på vägen upp mot Sundsvall och Ikea. Lite shopping.
Dagen efter åkte vi hela gänget ner mot Härnösand och gick en höghöjdsbana. Det högsta var 11-12 meter som jag förstod det. Det var roligt, men svårt.
Kvällen blev det fest hos oss.. Den spårade ur. Slutade med att jag stod och grät på balkongen och ville ha ut alla. Blev så less.. Sedan dess har jag varit helt borta.. Orkar ingenting.. Men jag ska till vc imorgon så jag får väl se vad dom säger. Jag vill att något ska göras nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!