tisdag, augusti 24, 2010

Kurator

Var till min kurator idag för det andra mötet. Jag funderar på om hon inte riktigt är rätt för mig.
Hon verkar inte vilja fråga om min bakgrund eller något som kanske kan ha utlöst min ångest från första början, utan det är bara här och nu. Det som har varit spelar som ingen roll känns det som. Det är lite skumt. Dessutom har jag bara tid varannan vecka. Vilket också är konstigt med tanke på min situation..
Tänker kolla upp samtalsbyrån och se vilka väntetider dom har så kanske jag går där istället. Då ska jag även byta vårdcentral. Har aldrig varit med om så här dåligt bemötande. VC i Själevad rekommenderar jag verkligen inte. Men jag ska ge henne en chans till tror jag sen får jag se.

Har ätit middag nu. Pannkakor som Robert gjort. Gott!

Fick mina byxor idag som jag hade beställt också. Ett par svarta capribyxor, som satt lite konstigt så jag ska skicka tillbaka dom. Även ett par khakigröna haremsbyxor som är jätte mysiga. Dom behåller jag.

Just det, har skickat efter en bok - "Fri från ångest". Jag tror att det kan vara bra. Både jag och Robert ska läsa den (eller jag ska väl märka ut de mest väsentliga delarna) för att ha lite bättre koll. Så det blir nog bra.

Blir en lugn kväll ikväll. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!