måndag, september 12, 2016

27

Idag fyller jag år. Hipp hurra. Eller något..
Jag är inte särskilt exalterad över att fylla år i år, det är mest ångestladdat. Jag vill bara hoppa över det här året, eller kanske flyta tillbaka till förra året. Jag kan lätt vara 26 igen!

Vi ställde in allt fika som skulle vara i helgen då Lilja blev jätte förkyld (hon är fortfarande ganska dålig) och det var ärligt talat ganska skönt kan jag tycka nu i efterhand. Och jag funderar starkt på att inte ha något överhuvudtaget faktiskt. Jag vill helt enkelt inte fylla år och fira en ålder som jag inte är bekväm med, så varför ska jag då blossa upp det och göra en grej av det. Det räcker alldeles gott och väl med grattishälsningar och firandet här hemma med min underbara familj. Jag har fått presenter av min Robert (och Lilja också såklart) och då är jag nöjd!

Dagen har varit smått prövande med en sjuk och grinig dotter (och allt vad det hör till), men eftermiddagen bjöd på god middag, lekstund med dottern och mys med älsklingen. Lagom för den här dagen, som jag tydligen ska fira.
Av min kära familj fick jag blommor, kexchoklad och ett presentkort på Senspa innehållande "Lilla lyxpaketet". Börjar visst bli stamkund där, haha! :)

Nu ska jag avsluta denna födelsedag med att krypa ner i sängen och sova!

Mina presenter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!