onsdag, april 20, 2016

5 månader

Tiden går så fruktansvärt fort. Hela 5 månader har redan sprungit iväg och det är helt galet att jag har varit mamma så länge. Det känns som en evighet samtidigt som det känns som igår som hon kom till oss och världen vändes helt upp och ner. Hon är helt underbar min lilla tös och jag älskar henne till månen och tillbaka!

Hon har börjat upptäcka katterna på ett helt annat sätt nu och blir helt till sig när de är nära henne. Hon VILL bara ta i dom och känna på pälsen (gärna gripa tag också, men då får man vara snabb och parera samt förklara varför). Hon är så sjukt söt när hon försöker nå dom :)

Idag har Robert varit hemma och föräldraledig, och hjälpt mig med extra avlastning och hjälp. Guld värt just nu då jag har väldigt ont. Så det är i princip bara soffan just nu som gäller.

Min fina tjej igår 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!