torsdag, december 15, 2011

Konflikter

Har stora konflikter i mitt huvud idag.. Var så himla duktig idag att jag faktiskt har tagit mig till skolan, men på vägen hit och nu så vill en del av min kropp en sák och en annan del en helt annan sak.

Den smått logiska delen säger "SPRING FÖR LIVET! Är du helt dum i huvudet som åker dit där monstrena är? Där du kommer att få uppleva ett helvete av tortyr resten av livet?" Lilla jag säger "Njae, det är ju inte så bra.. Kanske borde gå hem igen.." Stora jag säger "Jag måste till skolan, bara till att bita ihop och ta sig igenom det".

Som ni förstår så blir det väldigt rörigt i mitt huvud och ena stunden är jag redo för att springa och gömma mig medan andra sitter jag bestämt kvar. Ångesten är på topp kan jag säga!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!!
    Jag måste bara få säga att jag tycker du är grym!!
    Modigt av dej att skriva om din ångest. Kämpa på, jag tror på dej!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Jennie! Jag uppskattar det otroligt mycket!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!