måndag, december 05, 2011

Backfire

Allt var så bra, fram till dess att vi gick och la oss ikväll. Upptäckte först att min sida av sängen var nerkissad, och lite senare att även Roberts sida var det. Vi får trots allt skylla oss själva när vi har en katt som är känslig med lådan och vi inte har varit tillräckligt bra på att rengöra den.
Men hur som helst så fick et mig ur balans...
Inte blir det då heller bättre av att jag ligger och oroar mig över skolan, vilket jag tycker att jag har all rätt att göra. Jag har missat precis hela kursen! Jag var med under första dagen, thats it. Jag kan ingenting och jag har snart tenta! Förstår ni min panik? Men samtidigt har jag inte mått tillräckligt bra för att ta tag i det förrän nu med stressen och ångesten kom som en smäll ikväll.

Så nu har jag precis tagit en tablett, som förhoppningsvis får mig att må bättre och bli trött (enda nackdelen är att jag blir helt utslagen i 12 timmar, men just nu känns det värt det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!