torsdag, december 08, 2011

Gårdagen

Har glömt skriva om vad jag gjorde igår, det var så fullspäckat att jag knappt hann med själv tror jag..
Det började med att jag och Sofie satt på biblioteket på förmiddagen. Vi fick riktigt mycket gjort faktiskt. Därefter tog jag en snabbis på stan där jag klippte mig, köpte nya bandyskor till Robert och lite annat smått och gott :)
Väl hemma så tog jag det först lugnt en timme där jag tittade på alla missade julkalender-avsnitt. Ja, jag tittar på julkalendern, det är faktiskt en jätte mysig tradition tycker jag :)
Därefter städade jag som ett tok. Bar saker från vinden, damsög, bytte lampor och fixade allmänt mycket i lägenheten. Superfint blev det i alla fall.

Sedan skulle vi låna bil och släp i Komnäs för att köra skräp, men väl där så strejkar släpet. Så tyvärr blev det inget igår. Men mat blev vi bjudna på i alla fall och jag fick smaka julkorv också. Mycket speciellt, men varken äckligt eller gott. Men inte direkt min favorit tror jag..

Väl hemma igen blev det mer städning innan jag tog en dusch och sedan slappade ett tag innan sängen ropade på mig.


Ungefär sådär såg julkorven ut, fast helt svart (bild från Google)


1 kommentar:

Tack för din kommentar!