tisdag, april 05, 2011

Tradera

Jag tycker om tradera. Man kan hitta så mycket bra saker till billigt pris. Jag har hittat flertalet saker nu som jag ska använda mig utav till maskeraden i slutet av månaden. Men jag har även köpt en jacka där som jag bör få den här veckan, ska slänga upp en bild när jag har fått den. Men jag har lääänge velat ha en brun skinnjacka, men jag är allt för snål för att köpa en på stan då det är minst 500 spänn. Den här fick jag för ca 380, en hel del ändå. Men överkomligt för mig. Jag sparar ändå en del.

Minecraft är det nya spelet som i princip Alla i vår vänskapskrets spelar just nu. Jag spelar dock inte egentligen men jag har hjälpt Robert att bestämma hur sommarstugan ska se ut. Den röda ullen är min idén och i princip allt annat också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!