torsdag, april 14, 2011

Plastpary

Har varit på plastparty hos svägerskan, Kamilla, ikväll. Mycket trevligt och gott fika var det :) Blev dock inget handlande ikväll i och med att jag funderar på att ta det på mitt eget party och vissa produkter har jag heller inte bestämt mig helt och hållet om. Men ni som eventuellt läser, jag har faktiskt noll koll på vem/vilka som läser här, vill komma så är det bara att anmäla sig :)

Idag har jag annars bara slappat framför xboxen och spelar Fable 3. Det är awesome! Jag älskar fable! avgudade 2:an men nu när vi äntligen har köpt ett nytt så får jag spela huuuuur mycket jag vill. Och jag kommer att nöta det som tusan. Finns nästan inget bättre spel enligt mig. Löves it.

I vilket fall som helst så ska jag snart sova. Imorgon är det skola fram till 12 då jag slutar. Efter 16 drar vi till Umeå för att se Jeff Dunham :) Kommer att bli jätte roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!