tisdag, april 19, 2011

Dagen efter

Jag mådde underligt nog väldigt bra på morgonen när jag vaknade, förutom att jag var trött då. Det lite mer underliga var att jag visste att jag skulle må så när jag vakna för jag hade redan drömt det.. Jag hade dessutom redan igår kväll när jag inte kunde sova bestämt kläderna för dagen, vilket jag också höll fast vid. Och det händer aldrig annars!

Jag lyckades ta mig till skolan i alla fall. Helt oförberedd på det seminarium som vi skulle ha.. Men det gick bra ändå, vi hade bara frågor som vi skulle besvara på med hjälp av kurslitteraturen (som jag heller inte har!). Men jag var där och gjorde det vi skulle så nog fasen är jag godkänd på det seminariet i alla fall.

Ikväll drar jag till Umeå, helt själv. Var först tänkt att jag skulle åka i morgon men då jag fick mitt eget kort idag så ändrades planerna. Så det blir en massa Ez-tid och får se vilka fler som vill umgås.
Men i morgon mellan 13-16 så är jag på universitetet, lärarhuset och har lektion. Annars är jag i Umeåfolkets händer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!