måndag, april 04, 2011

Återhämtning

Vaknade i morse och kände mig bara energilös, orkeslös och utan motivation. For aldrig på skolan.. Men tog mig i kragen och åkte till kuratorn i alla fall. Efter besöket kändes det mycket bättre. Att få se allt svart på vitt och någon som kommer med teorier om eventuella tillstånd är mycket hjälpande. En teori just nu är att jag är i en återhämtningsfas, så situationer och händelser som inte påverkar andra särskilt mycket påverkar mig allt mer. Jag blir mer känslig för allt helt enkelt och blir helt slut efter bara några kvällar av umgänge. Underligt kan man tycka men så är det. Mycket folk och framförallt höga och intensiva ljud under en längre tid får mig helt ur balans. Klarar inte av det.. Men om det nu är en återhämtningsfas så betyder det i alla fall att jag är på bättringsvägen, vilket är väldigt bra. Jag har märkt att jag är bättre än för ett år sedan men det är ändå en lång väg kvar innan jag är tillbaka på rätt nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!